maandag 25 maart 2019

Smoothie met munt

Keuze uit alle meubelmerken online! Voor de laagste prijs op Beslist. Самая популярная социальная сеть Создайте профиль бесплатно!


Deze banaan smoothie met munt is heerlijk verfrissen romig en zoet. Recept voor een groene smoothie met mango en munt.

Maak je regelmatig smoothies en ben je op zoek naar een verfrissend recept? Probeer dan eens deze appel smoothie ! Simpel te maken en heerlijk fris! Een frisse smoothie met frambozen en munt. Een heerlijk ontbijt of drankje voor on the go.


Dit spinazie banaan citroen munt smoothie recept is een heerlijk groene smoothie recept. Direct een flinke shot vitamine en mineralen. Groene smoothies blijven voor mij een favoriet begin van de dag.

In Valencia heb ik genoten van alle heerlijkheden maar toch ben ik altijd weer blij als ik thuis ben. Smoot­hie met ha­ver­mout, fram­boos en munt Havermout en fruit: een perfecte combinatie, die je óók kunt drinken. Hoe kan je dit nu beter doen dan met deze frisse aardbei munt smoothie ! Het jaar gezond beginnen?


Kiwi-spinazie smoothie met limoen en munt. Deze heerlijk frisse smoothie is een lekker gezond begin van je week. Hij zit vol vitamines en mineralen door het verse. Door Anneloes: Ik ben echt helemaal weg van smoothies en drink ook bijna elke dag wel een glas.


Ondanks dat ik een paar favoriete recepten heb, zijn mijn smoothies. Als jij een aardbeien liefhebber bent, kom je met deze lekkere aardbei smoothie recepten al een eind op weg! Soms zijn de meest simpele smoothies de lekkerste. Ananas met munt is een verfrissende combinatie. Inspiratie nodig voor een frisse smoothie ? Gebruik dan dit recept met watermeloen, limoen en munt.


Een van mijn favoriete ontbijtjes van het moment? Dat is met stip Smoothie van Biet, Banaan en Munt.

Wij houden van smoothies ! En vooral van smoothies met vers zoet zomerfruit, heerlijk! Om deze smoothie nog zonniger te laten smaken, hebben we munt toegevoegd. Of een smoothies met fruit en krulkool.


Overslaan en naar de inhoud. Doe de yoghurt met het sap van de citroen in de blender. Pittige smoothie met spinazie, gember en munt.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.