woensdag 28 december 2016

Tafelkleed zeeman

Tafelkleed zeeman

Zo eenvoudig kan het zijn. Een tijdje geleden heb ik een tafelkleed gekocht bij de Zeeman : wit met rode ruiten, paste echt mooi op mijn tafel en in mijn living. Ben je op zoek naar een tafelkleed ? Zeeman heeft deze week hele zomerse tafelkleden, kussens, overwanten en theedoeken in de aanbieding. Zoals dit appeltjes- tafelkleed. Blijf op de hoogte van onze leuke aanbiedingen!


Tafelkleed zeeman

See more ideas about Accessories, Baby rooms and Bitter. Om de zachtheid te behouden wordt er geadviseerd het product niet te strijken. Tafelkleed in een zachte kwaliteit van 1 gewassen linnen. Verder kan het tafelkleed gewassen worden op graden Celsius en buiten drogen.


Laat de Kerstmis maar komen. Vanwege hun geweldige hippe (en spot goedkope) flamingo tafelkleed. Ik weet niet welke reclame-vrouw. Maar zij dreef mij in ieder geval naar de Zeeman ,. Toen ik het gisteren op Instagram zag passeren dacht ik dat de fleece van Zeeman kwam en dat het een designerstofje. Ik maakte een mand met een Zeeman tafelkleed ! TAFELKLEED GEERTHUYBENS1.


Tafelkleed zeeman

Unsubscribe from GEERTHUYBENS1? Eerst maar eens naar de zeeman want ik had een rompertje met lange mouwen van haar die toch wel al wat klein werd. Voor de Lotta rok gebruikte ik een tafelkleed van de Zeeman in 1 katoen.


Heel makkelijk, want de zoom werd al genaai en de rokdelen worden recht geknipt. Bij Zeeman vind je momenteel vrolijke theedoeken en tafelkleedjes. Ik koos voor een tafelkleed met appeltjes. Ik ben loei-enthousiast over deze doekje van Zeeman. Het is eigenlijk gewoon een zeem, maar dan eentje die heel snel en gemakkelijk met één beweging is uit te wringen en super absorbeert.


Tafelkleed zeeman

Hier vindt u meer dan 100. Bescherm je tafel met ons assortiment tafellakens en tafellopers. Je kan kiezen uit allerlei patronen en kleuren, of ze zelf maken met onze stoffen.


Een omslagdoek heb je in vele soorten en maten en het is altijd leuk om een prettig en mooi patroon te hebben voor een omslagdoek toch? Ik heb een patroon gevonden waar ik zelf al heel veel plezier aan heb beleefd.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.