woensdag 20 maart 2019

Gehaakte lopers

Gratis verzending vanaf €30! Groot assortiment online. Meld je aan voor de nieuwsbrief! Gebruik de Store Locator. Xenos website en profiteer! Bekijk het aanbod bij ShopAlike.

Bestel nú uw Lopers online. OTTO: snelle levering bij u thuis! Ik ben Loes en vind het leuk om mijn hobbies te beschrijven. Een tante zei eens tegen mij: Wat je ogen zien dat maken je handen, je bent een echte hobbyloes. GoedenavonIk ben op zoek naar een patroontje van een tafelloper om te haken.


Hallo, ik zag ergens (maar kan het niet meer terugvinden) een patroon van een gehaakte tafelloper. DROPS Kerst: gehaakte tafelloper van Cotton Viscose. Bedankt voor het bezoeken van mijn blog!


Ik ben niet erg handig, maar ik hoop dit wel te gaan worden, zodat ik mijn happy haakwerk met u kan delen.

Als deze squares gehaakt zijn met. Tafellopers een decoratief tintje aan tafels. Schattige witte tabel loper , zeer ou maar zeer goed bewaard gebleven. Allerlei kleuren en designs online.


Komt van Crochet Addict en is helemaal gratis. Haakpatroon van een tafelloper met stermotieven en de benodigde Durable haakkatoen besteld u bij Online Haakgaren. Info over gehaakte tafelloper. Resultaten van zoekmachines!


Geheel met de hand gemaakt. Gehaakte Franse loper met een heel mooi patroon. Leuk op tafel, maar ook over een wit tafelkleed (zoals op de laatste foto). Kijk verder bij ons andere brocante en antieke tafellinnen. Hele mooie grote gehaakte tafelloper.


Deze is helaas al verkocht! De stof voelt synthetisch, maar ben er. Meer informatie Rond tafelkleed.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.