donderdag 24 januari 2019

Rasp microplane

Blijvend messcherpe geëtste mesjes. Plaatsbesparende 5-in-1-functie. Gratis bezorging vanaf €20. Haal vandaag nog die raspen in huis. Microplane raspen liggen goed in de hand en zijn zeer degelijk.


Vele aanbiedingen bij bol.

De fijne rasp is uitermate geschikt voor citrus-schil, parmezaanse kaas, gember, nootmuskaat en. Verschillende grofheden, vlijmscherp en lekker in de hand. De raspen zijn gemaakt van RVS. Bespaar tot wel via kiesproduct.


Betaal nooit meer teveel. In ons ruime assortiment vind je raspen voor elk budget! Kom en raak geïnspireerd bij Cookinglife! Onze collectie raspen is zeer groot van Boxraspen tot handraspen.

Vanaf € gratis verzending. Een goede rasp is echt je investering waard. Lees verder wat je er allemaal mee kan in de keuken. Vind je favoriete items bij de Bijenkorf. Vandaag voor 22:bestel morgen gratis thuisbezorgd.


Stock your kitchen with our exceptionally sharp culinary tools and. Maar als je nagaat hoe lang hij meegaat, scherp blijft en hoeveel plezier je eruit haalt. Voor het raspen van je favoriete kaas, het fijnmalen van heerlijke kruiden of het schaven van chocoladesnippers. Het blad is gemaakt van edelstaal en daarmee vlijmscherp.


Perfect voor het raspen van chocola, Parmezaanse kaas en citrus. Raspen tegen lage prijzen. Bestel hier keukengerei online. Bezoek onze winkel in Roosendaal of online. De producten van dit merk maken koken een stuk eenvoudiger, waardoor.


Op zoek naar een fijne rasp voor het raspen van citrus vruchten? Een poos geleden schreef ik het al. Wanneer ik dingen voor in mijn keuken koop dan koop ik deze in principe nog maar 1x.

Wat ik hiermee bedoel is dat ik het liefste.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.