dinsdag 29 mei 2018

Hondentrimmer spijkenisse

Voor elke vacht de juiste tondeuse. Gratis bezorging bij u aan huis. Hondentrimsalons uit de regio Spijkenisse gezocht? Sterkliniek Spijkenisse - Dierenartsenpraktijk in Spijkenisse.


If you need a more accessible version of this website, click this button on the right. Nederland op het gebied van trimbenodigdheden. In onze winkel kunt u ook als particulier gewoon via. Welkom bij trimsalon Sandra Sinds jaar en dag is trimsalon Sandra hèt adres voor een goede en professionele trimbehandeling voor uw hond. In een ongedwongen sfeer.


Kun jij dit adres aanbevelen of heb je misschien commentaar? Trimsalon uit Spijkenisse. Een kleinschalige trimsalon waar rust en aandacht voor uw hond voorop staan. Uw hond is van harte welkom voor een gehele behandeling, maar. Bekijken hier de tarieven die de trimsalon hanteert voor het trimmen van verschillende honden.


Uw hond kan ook door mij in Rockanje of Spijkenisse getrimd worden. Aangezien het in beide salons erg druk is, is het raadzaam ruim van te voren een afspraak te. Werken als hondentrimmer is voor veel mensen het ideale beroep. Je kunt het aan huis doen, eventueel parttime,.


Mijn paarden heb ik jaar geleden verkocht om me volledig op de honden te richten en ben ik begonnen met een opleiding hondentrimmer in Spijkenisse. Wij trimmen met veel plezier uw hond of kat. Daarbij gaan we zorgvuldig te werk en behandelen wij uw huisdier zo.


Alle Merken - Koop nú vanaf € 95. Hier vindt u producten die voor de juiste hondenverzorging belangrijk zijn. Een grote selectie aan hondenaccessoires, producten voor de verzorging van de vacht. Graag wil ik mij even aan U voorstellen! Mijn naam is Eliza van Oosten en heb inmiddels alweer jaar trimmers ervaring!


Van harte welkom op onze website. De bedoeling van deze site is u een indruk te willen geven van onze specifieke werkwijze. U kunt bij ons terecht voor een vakkundige.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.