woensdag 25 april 2018

Potten betonlook

Gratis verzending vanaf €30! Groot assortiment online. Meld je aan voor de nieuwsbrief! Gebruik de Store Locator. Xenos website en profiteer!

Ik wil zelf grote potten schilderen, zijn nu donkerbruin, en wil ze graag in een witte tint hebben. Ik heb nu een een kastje met mooie betonlook potten met een mooie droge tak uit de tuin. Weer eens iets landelijk nieuw en voor weinig geld Marleen.


Categorie navigatie: Producten. Oude voorwerpen betonlook geven. Zo kan je al die voorwerpen die je bij de rommelmarkt vindt upgraden tot een moderne vormgeving.


De betonlook : potten bewerkt met muurvuller (2) Bekijk deze pin en meer op Muurvuller en tegellijm van Marlot.

Makkelijke zelfmakers, wie houdt er niet van? Betonlookverf is prachtig in een. Shop origineel kookgerei, nu nóg goedkoper tijdens de zomersolden op Made. Tara plantenbak cement betonlook. Blogger My Attic laat zien hoe je makkelijk zelf je eigen bloempotten met betonlook kan maken.


Tara Plantenbak cement betonlook Afmeting: Øx H1cm. Geschikt voor: Binnen en buiten. De door jou gezochte advertentie is helaas niet meer beschikbaar.


Wellicht kunnen onderstaande advertenties je verder helpen. Nu heb ik eerder al een artikel geschreven hoe je een betonlook bloempot kunt maken. Maar om eerlijk te zijn was ik nog niet 1 tevreden over het eindresultaat.


De betonlook binnen bloempotten van Artiplant staan garant voor een stoere uitstraling. Down Under Potten , ondersteboven pot, hangpot, keramiek Uniek in nederland ! Keramiek potten en meer bestel je bij Sfeer voor Jou, dé online winkel voor accessoires in jouw sfeer.

Vrolijk elke kamer op met deze potten , mix met leuke bloeiende. Ik heb maar meteen alle spullen gepakt die ik niet meer leuk vond.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.