maandag 2 oktober 2017

Avocado met banaan

Een vlog over de avocadoplantage door onze vloggers. Keuze uit alle meubelmerken online! Voor de laagste prijs op Beslist.


Самая популярная социальная сеть Создайте профиль бесплатно! Recept gezonde chocolademousse met drie ingrediënten: avocado , banaan en cacao. Gezonde chocolademousse zonder room, zonder ei en zonder suiker.

Avocado banaan smoothie om van te smullen. Deze avocado banaan smoothie vult enorm en kan prima als ontbijt gegeten worden. Spaanse veroveraars waren de eerste Europeanen die kennis maakten met de avocado.


Voeg vervolgens de avocado en de banaan toe. Zoals je weet deel ik graag mijn recepten waar ik helemaal enthousiast over ben. Zo ook mijn avocado smoothie met banaan. Deze romige avocado banaan amandelmelk smoothie is super lekker als je nog even wilt door dromen.


Met alles wat ik doe, geloof ik dat het beter kan.

Dit groene smoothie recept is super gezond en simpel om te maken. Er gaat een avocado in, wat zorgt voor de groene kleur van deze smoothie, sinaasappel, banaan. Deze groene smoothie met avocado en banaan hebben mijn kinderen opgedronken en zelfs voor een tweede portie gevraagd! Meer kan ik als een ‘moeder-diëtiste’ niet.


Door de avocado en banaan krijg je een smeuïg geheel. Je kunt nog van vele andere voordelen genieten door een smoothie met avocado. Wat doe jij met restjes avocado of banaan ? Zelf ijs maken natuurlijk!


Ik maak graag een groene smoothie in de ochtend. Lekker fris, snel en gelijk een flinke portie groenten. Een handig trucje: gebruik bevroren bananen. Pel de bananen , snijd ze in stukken en.


Ontdek mijn recept voor een avocado smoothie met mango en banaan. Heerlijk bij ontbijt, de lunch of als tussendoortje. In tijden van stress neemt meestal onze trek in koolhydraten en daarmee de kans op overgewicht toe. Deze gezonde chocolade mousse met avocado en banaan is suikervrij en zuivelvrij.


Gezond genieten, want hij is net zo lekker als gewone chocolade mousse! Binnen ons hectische leven schiet het er wel eens bij in: ontbijten.

Het volkoren broodje op een verantwoorde manier beleggen is het belangrijkste onderdeel van een broodontbijtje. In dit recept wordt avocado gebruikt als basis. Gezónde chocolademousse bestaat.


Met gezonde, natuurlijke vetten en ingrediënnten, maar zonder ongezonde toevoegingen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.