maandag 12 september 2016

Airfryer schoonmaken

Wij willen dat klanten nooit te veel betalen. Het is goed om te weten dat de. Zo heeft dit vernuftige apparaat van Philips bij veel huishoudens al een vaste plek op het aanrecht gekregen.


Ik heb hem weer wat frisser gekregen door het ventilatierooster en de bovenste klep eraf te halen. Behoud de neutrale geur van eten Een groot voordeel van de airfryer is het feit dat je eten en snacks kan bereiden zonder dat er gelijk een frituurgeur in je huis.

Een lastig iets, bovendien een vraag die vaak terugkomt: hoe maak ik mijn airfryer schoon. Van alles heb ik al geprobeerd: mandje en bak in de vaatwasser. Bespaar tot wel via kiesproduct. Bestel uw airfryer online.


Betaal nooit meer teveel. Ben je klaar met schoonmaken ? Je zet het mandje weer in de tray en je stopt de stekker weer in de stopcontact. Voorkomen is beter dan genezen!

Om zo lang mogelijk te genieten van je airfryer , is het belangrijk dat je hem goed onderhoudt. Dit betekent dat je de airfryer na gebruik moet schoonmaken. Wij geven je graag wat tips voor het schoonmaken van jouw hetelucht friteuse. Nu ben ik begonnen met het schoonmaken ,. Het rare wat ik aan de airfryer vind is dat dat aangekoekte vet eigenlijk niet echt vet is want je bakt imo zonder vet. Ik heb nog even gekeken maar schoonmaken met een stuk keukenpapier was bijna genoeg.


Daarna alleen vluchtig rond met een natte spons en het vuil in de bak liet. Airfryer weer recht zetten. Lees hier hoe je de binnenpan, mandje en verwarmingselement van je heteluchtfriteuse schoonmaakt.


Je frituurt met minder vet waardoor je patatjes een stuk gezonden zijn dan uit de ‘ouderwetse’ frituurpan. Bekijk onderstaande video hoe je te werk moet gaan. Mandje en opvangbak schoonmaken Een ovenvast schaaltje vullen met een beetje water en citroensap.


Om langdurig gebruik te kunnen maken van je airfryer moet je er natuurlijk goed voor zorgen. Je weet al dat je de onderdelen ervan in de vaatwasser kunt zetten, maar. Steeds meer mensen hebben tegenwoordig een airfryer. Een fantastisch apparaat die er voor zorgt dat het eten veel sneller klaar is en veel minder vet is.


Ik vroeg Philips om hun beste schoonmaaktips te delen!

Gezonde frituur, wat wil een mens nog meer? Maar, zoals zo vaak met handige apparaten die tijd besparen en.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.