maandag 23 mei 2016

Stoere lunchbox

Alle lunchbox vind je op beslist. Bestel simpel jouw keukengerei online. Het grootste online winkelcentrum. Meerdere aanbieders online. Onmisbaar in de schooltas!

Een asortiment herbruikbare broodtrommels, lunchboxen , lunchzakjes voor onderweg. Per augustus heeft mijn man een nieuwe baan, daar past deze stoere trommel helemaal bij! Broodtrommel, lunchbox , lunchzakje duurzaam en leuk hergebruiken. Hij is van nature niet zo’n luncher, maar ik weet zeker dat als ik wat.


Vele aanbiedingen bij bol. Lunchboxen koop je eenvoudig online bij bol. Gratis retourneren dagen bedenktijd.

Handig en toch lekker stoer ! Deze set van lunchboxjes heeft het allemaal om te scoren bij zoonlief. Vanaf nu even geen complete sets meer te bestellen. Ik heb er voor gekozen de digitale ontwerpen te leveren voor lunchboxen en bekers van Mepal. Brooddozen, lunchboxen en snackdoosjes vind je in vele soorten, maten en kleuren. We hebben een ruime keuze, zo zal je zeker een doosje naar jouw smaak vinden.


Onze jongens eten altijd op school. En toch kan het in mijn moederhart soms vervelend voelen! De Leukste webshop met alles voor het zelf maken van de leukste, lekkerste en gezondste broodtrommels, lunchtrommels, bento, drinkbekers, boterham uitstekers voor mee.


De collectie is wondermooi en stoer tegelijk. De trommel is handig voor op school, onderweg of op vakantie. Een lunchbox met pop-up beker, of liever combineren met een schoolbeker? DE STOERE TRACTOR LUNCHBOX VAN BLAFRE. Enige tijd geleden kreeg ik van webshop Kleine Sam deze super leuke lunchbox toegestuurd!


De lunchbox is van het Scandinavische. Verschillende soorten, kleuren en maten verkrijgbaar.

Zoek je een originele lunchbox , schoolbeker of drinkfles?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.